loading...
دانلود گودزیلا
admin بازدید : 30 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

جدیدترین های تلگرام

🔹حجم تهرانیایی که عید میرن شمال از شمالیایی که می مونن شمال خیلی بیشتره. در نتیجه شمال با اینکه هنوز شماله، تهرانم هست. یعنی شمال همون تهرانه!
منطق خیابانی- جلد دوم😝
جوک جدید تلگرام
انقدر بچه خوبی هستم که تا یه سال پیش فکر میکردم فساد اخلاقی یعنی

فحش دادن به هم😂😂😂

جدیدترین های تلگرام

مورد داشدیم دختره تو یه روز سه کیلو کم کرده خب تعجب نداره که:

.یا دماغشو عمل کرده
یا کلیپسشو در آورده
یا کفشاشو در آورده
یا صورتشو شسته!!!!!😂

جوک باحال

ﺻﻔﺤﻪ گوشیمو ﺗﻤﻴﺰ ﻛﺮﺩﻡ ﺧﺪﺍﺷﺎﻫﺪﻩ ﺍﻧﮕﺎﺭ

ﻫﻤﺘﻮﻥ ﺭﻓﺘﻴﻦ ﺣﻤﻮﻡ !!
ﻋﺎﻓﻴﺖ ﺑﺎﺷﻪ !!
چه خوشگل شدین 😊

تلگرام

آقا یه سؤال این ساعت ۳ بعدازظهر چرا اینطوریه

هرکاری میخوای بکنی یا دیگه دیر شده , یا هنوز زوده😶

کانال تلگرام
اگه بگن

امشب
عروسے
اونیه
که
عاشقشے
چیکار
میکنے؟؟؟
من خودم بخاطر شامم شده میرم ☺️

گروه تلگرام

هکر ۱۳ساله ی ایرانی دستگیر شد

اون وخت من با ۲۷سال سن دارم چرت و پرت مینویسم که شما لایک کنین 😒

جدید ترین جک های ایرانی

دخترا بیاین میخوام نصیحتتون کنم :

..
هر وقت تو یه مهمونی یه خانومی ازتون پرسید چرا هنوز شوهر نکردی؟
بهش بگین : چون عشق اول وآخرم شوهر تو بود
تا باشه دیگه ازین فضولیاا نکنه . والا😆

جدید ترین اس ام اس های ایرانی

جا داره ی سلامی بکنیم ب اون پسری ک دوس دخترش بش میگه: عابر بانکه من کیه؟
پسره با افتخار میگه من

سلام الاغ 😔

اس ام اس جدید

برای دختره کامنت گذاشتم لایک داری ..
نوشته:
شما؟؟؟؟
از کجا داری دست منو میبینی لاک داره؟؟؟
تو رو خدا منو هک نکن:

جون عزیزتون ازدواج فامیلی نکنید … 😐

اس ام اس

ایقد که این روزا ما تو ایران بلوند داریم

خود روسیه نداره😳

sms باحال

کچله مو میکاره میره آرایشگاه همه بهش میخندن 😂😂

میگه عوضیا من که دیگه مو دارم 😡😡

میگن احمق زیپ شلوارت بازه 😂

telegram 

ﺩﺭﺳﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﺎﻻﺩ ﺷﯿﺮﺍﺯﯼ ” ﺍﺯﺷﮑﻨﺠﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﺧﺎﻥ ﺑﺮﺍﻯ ﺷﻴﺮﺍﺯﻳﻬﺎ ﺑﻮﺩﻩ ….”
ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺍﺻﻞ ﺳﺎﻻﺩ ﺷﯿﺮﺍﺯﯼ ﺍﯾﻨﻪ :
.
.
.
.
ﯾﻪ ﮔﺎﺯ ﺧﯿﺎﺭ ……. ﯾﻪ ﮔﺎﺯﮔﻮﺟﻪ …… ﯾﻪ ﮔﺎﺯ ﭘﯿﺎﺯ ……
ﯾﻪ ﻗﻮﻟﻮﭖ ﺁﺑﻐﻮﺭﻩ😂😂

گروه telegram

+چـرا انقـد تـوگوشـیـے؟😒
-شـاید یـڪے حالمو پـرسید😔
+انقـد ایـڹ گــوشیہ لعنتـے رو چڪ نڪڹ😠😒
+اگـہ ڪسے دوسـت داشـت یہ پـے ام میـداد

آخرین بروز رسانی { ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ }

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 1,886
  • بازدید کلی : 6,329